Нові дані про авіакатастрофу літака з президентом Польщі Качинським у Смоленську. Вибухівка була у двох лайнерах – “101” і “102”

Нові дані про авіакатастрофу літака з президентом Польщі Качинським у Смоленську. Вибухівка була у двох лайнерах – “101” і “102.

***

Про це розповідає Польське радіо.

Нагадаємо: 10 квітня 2010 року, о 10-й годині 41-й хвилині за московським часом (06:41 за міжнародним –UТС), під час заходу на посадку на військовий аеродром «Смоленськ-Північний» (РФ) літак Ту-154 (бортовий номер “101”) Військово-повітряних сил Республіки Польща, який виконував рейс PLF101 за маршрутом Варшава (Польща) — Смоленськ (Росія), зазнав катастрофи. Загинули всі, хто перебував на борту літака – 8 членів екіпажу та 88 пасажирів.

На борту літака був президент Польщі Лех Качинський разом зі своєю дружиною, голова Національного банку Польщі Славомир Скшипек, заступник міністра закордонних справ Анджей Кремер, керівник Інституту Національної пам’яті Януш Куртика, екс-президент Польщі Ришард Качоровський, голова Генерального штабу Польщі Францішек Ґонґор та багато інших урядовців. Також загинув весь персонал літака.

Piotr Bartosz - Posts | Facebook

Лабораторія судово-вибухових речовин при Міноборони Британії провела в 2019 році дослідження. За результатами досліджень  лабораторії Forensic Explosives Laboratory, літак був підірваний вибухівкою.

Докази вибухів на борту літака Качинського.

Парламентська комісія Сейму Польщі у 2020 році з’ясувала, що на борту Ту-154М сталися два вибухи — в районі лівого крила та у центральному відсіку літака. На уламках літака були виявлені сліди тротилу, гексогену та пентриту. Факт вибухів підтверджується, з одного боку, характером пошкодження літака і розкидом його осколків, а з іншого, травмами загиблих.

Najpierw była bomba próżniowa teraz... - Kielek96 - Wykop.pl

Реконструкція вибухів у президентському літаку.

Сьогодні, виступаючи перед перед активістами громадських організацій друзів видання “Gazeta Polska”, ексміністр національної оборони Польщі Антоні Мацеревич розповів сенсаційні подробиці про обставини ремонту в Росії (перед авіакастрофою під Смоленськом) двох польських урядових літаків Ту-154.  Виявляється, уряд Дональда Туска скасував тенедер на закупівлю нових іноземних авіалайнерів для керівництва держави. Тендер на таку закупівлою спочатку оголосив міністр Алєксандер Щиґло (загинув під Смоленськом). Закупівля мала відбутися у 2008 році. Потім уряд відмовився це робити – було сказано, що Польща не буде купувати нових літаків, адже є російські лайнери, отож нехай вони надалі літають. А потім, у 2009 році виявилося, що треба відермонтувати два президентські літаки.

Лайнери відпраивли на авіазавод у Росії – до фірми друга Путіна «Авіакор», власником якої був олігарх Дерипаска. Нагадаємо, Дерипаска є у санкційном списку людей, яким забороно в’їзд на територію США з приводу загрози безпеці Америки. Тодішня польська влада вважала, що факт заборони в’їзду на територію США Дерипасці не перешкоджає віддати його фірмі на ремонт літак президента Польщі. Були заіяні також фірми-посередники у Польщі: «Політелектронік» та «Мафтелеком». «Політелектронік» – це фірма, яку тоді уособлювала одна людина, що представляла завод МІҐ.  «Мафтелекомом» управляли люди військових інформаційних служб.

І ось до яких сесаційних висновків дійшли експерти: в літаку Ту-154 М із бортовим номером 102 – це “близнюк” лайнера із номером 101, який було знищено під Смоленськом у 2010 році, експерти знайшли такі ж вибухові матеріали, які виявлено на уламках літака президента Лєха Качинського.

Антоні Мацеревич говорить:

-Ми перевірили літак номер 102, який повернувся до Польщі і є в Польщі. Ми вивчили цей літак. У тому ж самому крилі – лівому, у якому вибух знищив Ту-154, бортовий номер 101, з польським президентом на борту та всю польську верхівку, ми знайшли той сам вибуховий матеріал, який знайдено на уламках літака номер 101 в Смоленську.

Ministrze Macierewicz! Kiedy ujrzymy raport z likwidacji WSI? | Gazeta  Bałtycka

Ще раніше експерти заявили про присутність вибухових матеріалів: тротил, гексоген на уламках лівого крила та внутрішнього фрагменту обшивки літака, що був знищений двома вибухами під Смоленськом у 2010 році.

Росіяни намагалися заглушити звук вибуху так, щоби його не можна було почути на записі самописців літака президента Лєха Качинського. Однак на запису все ж чути звук вибуху.

Антоні Мацеревіч також розповів про масштабну кампанії фейків, яку проводить Росія та її агентура, в тому числі в Польщі. За його словами, тотально поширювала дезінформація про те, що пілоти допустилися помилок, тому літак і врізався в дерево. І що буцімто президент Лєх Качинський змусив пілотів будь-якою ціною приземлитися, хоча не можна було цього робити, що до цього начебто долучився генерал Бласік, хоча знав, що приземлення неможливе, та й ще буцімто вживали алкоголь.  Обман, брехня, ця неймовірна містифікація та дезінформація й надалі становить єдину велику російську операцію, одну з найбільших, яку росіяни провели упродовж останніх кількадесяти років.

Антоні Мацеревіч  вважає знищення літака президента Лєха Качинського найбільшою трагедією післявоєнної Польщі:

– Адже немає більш драматичної події в історії Польщі після завершення Другої світової війни. Можна сказати, що у якомусь вимірі не було більш трагічної події в історії Європи загалом. Упродовж кільканадцяти секунд (це тривало 17 секунд) ліквідовано майже всю еліту Польщі, вбито президента, всю верхівку військових. Ми вже цього не усвідомлюємо, не пам’ятаємо, але все командування польської армії в один момент загинуло, було ліквідовано. Як це відбулося? Невже це насправді була вина польських пілотів? Так тоді казало публічне Польське телебачення. А знаєте, чому так казали? Бо такий зміст повідомлень подав речник польського Міністерства закордонних справ, шефом якого був тоді міністр Радослав Сікорський. Це він передавав тоді цю брехню, цей обман, ці огидні обвинувачення на адресу Польщі та її лідерів… Дуже добре про це знаєте, пан Сікорський та інші по нинішній день обвинувачують президента Республіки Польщі.

“Український репортер” нагадує, що Герой України, генерал-лейтенант СБУ, почесний голова Спілки офіцерів України Григорій ОМЕЛЬЧЕНКО у серії матеріалів власного розслідування, які були оприлюднені на сторінках нашого видання, стверджував: президентський Ту-154 був приречений Москвою на смерть.

Цитуємо Григорія Омельченка:

 

“Польська делегація летіла у Смоленськ за покликом серця, щоб відвідати Меморіальний комплекс «Катинь» і вшанувати польських офіцерів, розстріляних без суду і слідства катами -енкаведистами у Катинському лісі 70 років тому за колективним рішенням Політбюро ЦК ВКП (б) на чолі зі Сталіним та наказом наркома НКВС СРСР Берії. Кожен летів зі своїми думками, планами і надіями на майбутнє. Але вони не знали, що фашистський режим Путіна новітніми технологіями приготував для них «Катинь-2» і що жити їм залишилося 77 хвилин…

О 10-й годині 41-й хвилині за московським часом (06:41 за міжнародним –UТС), під час заходу на посадку на військовий аеродром «Смоленськ-Північний» (РФ) літак Ту-154 (бортовий номер 101) Військово-повітряних сил Республіки Польща, який виконував рейс PLF101 за маршрутом Варшава (Польща) — Смоленськ (Росія), зазнав катастрофи. Загинули всі, хто перебував на борту літака – 8 членів екіпажу та 88 пасажирів.

Президент Лех Качинський був найбезкомпроміснішим критиком Росії серед усіх лідерів країн ЄС. Багато міжнародних політичних оглядачів називали його особистим ворогом Путіна, як і Президента України Віктора Ющенка, який у 2004 році постраждав від «російського діоксину», і президента Грузії Міхеїла Саакашвілі, якого, під час розмови з президентом Франції Саркозі 12 серпня 2008 року в Москві, Путін обіцяв «повісити за яйця».

Саме тому політичне керівництво РФ (у першу чергу Путін) та керівники спецслужб Росії, які обґрунтовано підозрюються в замовленні, організації і вчиненні теракту проти польського літака Ту-154М, не зацікавлені у проведенні об’єктивного розслідування, встановленні винних осіб і притягнення їх до кримінальної відповідальності. Як засвідчують їхні дії впродовж десяти років, вони лише перешкоджають цьому і роблять усе можливе, щоб такого розслідування, в тому числі й на міжнародному рівні, не відбулося.

Чого лише варте (і це головне!) неповернення Кремлем до цього часу Польщі бортових самописців літака, оригіналів записів розмов та уламків Ту-154, який є її власністю, на яких збереглися сліди від удару високочастотного електромагнітного імпульсу СВЧ-гармати, яким було виведене з ладу електронне обладнання літака у повітрі і сліди термобаричного заряду, яким був підірваний літак перед самим приземленням, для проведення незалежних міжнародних експертиз. Знищити ці сліди, за твердженням експертів, неможливо!

Вбивство терактом президента Леха Качинського, його прихильників із військової і політичної еліти Польщі, на думку багатьох експертів, це — цинічна помста Путіна Качинському, якого Путін ненавидів особливо, за організацію Качинським широкої міжнародної підтримки Грузії у війні з Росією, яку він відкрито назвав на весь світ агресором, а також за рішення розмістити в Польщі систему ПРО США. Окрім того (і, можливо, це найважливіше для Росії) Лех Качинський жорстко і послідовно виступав проти будівництва в Європі російського газогону «Північний потік-2».

Все це за сукупністю, на моє внутрішнє переконання, є МОТИВОМ ЗЛОЧИНУ, вчиненого Путіним за попередньою змовою з керівниками спецслужб Росії проти президента Польщі Леха Качинського. (Григорій Омельченко: “Я звинувачую Путіна в організації теракту проти президента Польщі Качинського” (+відео)

Розповсюджена брехня

Зазначу, що в перші хвилини після катастрофи польського літака губернатор Смоленської області Антуфьєв (включений Путіним до складу комісії) був першим з офіційних посадових осіб Росії, який зробив для ЗМІ брехливу заяву про те, що літак «пробував приземлитися три рази і під час четвертої спроби впав за 300-400 метрів від злітно-посадкової смуги».

Сергій Шойгу також надав журналістам недостовірну інформацію, заявивши, що польський літак двічі заходив на посадку. Неправдиву інформацію Шойгу продублював представник польської військової прокуратури полковник Збігнєв Жепа, спростувавши заяву керівника польтами аеродрому Павла Плюсніна, що захід на посадку був лише один.

Брехня про кількість заходів на посадку польського літака та про різний час катастрофи, запущена посадовими особами Росії, за допомогою російських ЗМІ була розповсюджена по всьому світу. Спростувань цієї завідомо неправдивої інформації і вибачень iз боку посадових осіб Росії, які її розповсюдили, немає до цього часу.

Інші члени путінської комісії Іванов і Лєвітін вводили в оману світову громадськість тим, що, посилаючись на правила цивільної авіації, стверджували: «диспетчер не має права заборонити посадку літака». На підставі цієї брехні та маніпуляцій із правилами забезпечення безпеки польотів у цивільній і військовій авіації (які дуже різняться) очолювана Путіним Державна комісія і Слідчий комітет РФ прийняли сфальсифіковані рішення, згідно з яким винним у катастрофі літака Ту-154 є лише польський екіпаж, а військові диспетчери (керівники групи польотів Плюснін і Риженко) аеропорту «Смоленськ-Північний», яким польська прокуратура висунула звинувачення, невинні.

Згідно з кримінально-процесуальним законодавством РФ, Польщі, України та інших європейських країн, експертні висновки Державної комісії Росії з розслідування причин катастрофи польського літака не можуть бути визнані судом належними і допустимими доказами у справі на підставі того, що комісія була утворена посадовою особою (Медведєвим), яка не наділена повноваженнями на її утворення, комісію очолила особа (Путін), яка не мала права бути її головою і призначати членів комісії.

Зазначені висновки комісії (як докази) встановленні у неналежний спосіб, з грубим порушенням міжнародного права і законодавства Росії та прав і свобод людини. Окрім того, окремі члени комісії (Антуфьєв і Шойгу) розповсюдили завідомо неправдиву інформацію про кількість спроб посадки польського літака (від двох до чотирьох), інші (Іванов і Лєвітін) ввели в оману не лише світову громадськість, а й решту членів комісії шляхом маніпуляції правил забезпечення безпеки польотів у цивільній і військовій авіації (які дуже відрізняються), у результаті чого комісія зробила сфальсифікований висновок про те, що винним у катастрофі літака Ту-154М є польський екіпаж.

Більшість незалежних експертів небезпідставно вважають, що політичне керівництво РФ Путін (в першу чергу) і Медведєв, будучи зацікавленими у зриві візиту Качинського до Катині, наказало спецслужбам під виглядом катастрофи вчинити проти літака Качинського терористичний акт, який призвів до загибелі польської делегації на чолі з президентом Польщі Лехом Качинським.

Аналіз сукупності встановлених доказів і отриманої конфіденційної інформації (опублікованих мною на сайті “Український репортер”), на моє глибоке внутрішнє переконання як слідчого в минулому, дає підстави зробити наступні висновки:

1). Під виглядом катастрофи був вчинений замаскований терористичний акт проти літака Ту-154М з президентом Польщі Лехом Качинським, в результаті якого загинули всі 96 осіб.

2). В районі аеродрому «Смоленськ-Північний» навмисно було створено туманно-димову аерозольну завісу, що повністю сховала аеродром, який став візуально невидимим для посадки літака, а також приховала можливість бачити з землі вибух літака в повітрі.

3).Польський літак був зірваний у повітрі на висоті до десяти метрів від землі, що зафіксовано на супутникових фотознімках (через таку низьку висоту, послідовність зроблених супутником фото кадрів літака і вибуху складає візуальне враження, що літак був підірваний термобаричною бомбою, коли уже «приземлився», про що писала польська преса)…

4). Пасажири літака Ту-154М, що вижили після теракту, були застрелені спецгрупою ФСБ РФ.

5). Розслідування терористичного акту ініціативно очолив його замовник і організатор — тодішній прем’єр-міністр, нині президент РФ Путін, який запропонував президенту Медведєву призначити його головою Державної комісії з розслідування причин катастрофи польського літака.

6). Співучасником злочину (теракту) є також і експрезидент РФ Медведєв.

…У лютому 2018 року американські експерти – вчені Національного інституту авіаційних досліджень дійшли висновку, що перед падінням на борту літака Ту-154 стався вибух. На це, зокрема, вказує те, що ліві двері були вибиті зсередини з енергією у 10 разів більшою, ніж саме падіння літака.

У квітні 2018 року державна комісія МО Польщі опублікувала повний звіт про причини катастрофи Ту-154 під Смоленськом 10 квітня 2010 року, які були встановлені видатними вченими з кращих навчальних закладів світу. У звіті зазначено, що літак був знищений у повітрі і його зруйнували щонайменше два вибухи. Місце розташування тіл загиблих на землі вказує на те, що вони почали випадати з літака перш ніж той впав на землю.
До роботи Комісії було залучено майже 40 провідних спеціалістів із Польщі, США, Канади, Австралії, Франції, Німеччини, які у лабораторії американського університету Акрон, що співпрацює з NASA, в рамках експертизи провели дослідження причин катастрофи польського літака.

Велика група провідних міжнародних експертів у сфері літакобудування та авіаційних катастроф декількох країн світу, які входили до складу слідчої комісії польського Сейму з встановлення причин катастрофи польського літака Ту-154 на основі фото уламків літака, розкиданих на території, змоделювала його руйнацію в повітрі, падіння уламків літака на землю і показала це на схемі. Антоній Мацеревич заявив, що «ніхто досі таких реконструкцій щодо розпаду літака в різних ракурсах не проводив».

Головний висновок експертів: у літаку сталися ВИБУХИ, які спричинили катастрофу і розвал його в повітрі, а не від удару об землю.

Висновок британських експертів, які виявили на уламках сліди тротилу, підтверджує висновки польського розслідування, детальний технічний звіт якого був опублікований у квітні 2018 року,- заявив Антоні Мацеревич. У звіті вказано на сліди двох вибухів на борту літака – всередині крила і у фюзеляжі, відсутність слідів зіткнення з деревом на відірваному крилі та виявлені сліди вибухової речовини на уламках Ту-154М.

Фото відірваного крила, яке включене до технічного звіту, демонструє класичні ознаки вибуху, що стався всередині крила: загнуті в різних напрямках фрагменти обшивки, заклепки, що вилетіли з отворів, розрив уздовж лінії склепування.
Експеримент, проведений польськими і міжнародними експертами у лютому 2018 року, показав, що такий відрив крила міг бути спричинений вибуховою речовиною, поміщеною до паливного баку, яка була ізольованою від контакту з пальним…

Розташування уламків на місці катастрофи також свідчить про те, що літак почав руйнуватися ще до зіткнення з деревом (див. фото реконструкції руйнування).

Крім того, ще у жовтні 2017 року міністр оборони Польщі Антоні Мацеревич, який очолює розслідування, заявив, що один із «чорних ящиків» розбитого літака Ту-154М зафіксував момент вибуху і іншим чином пояснити цей запис неможливо.

Експерти Великобританії вивчили більш ніж 200 зразків осколків польського літака, які їм надала прокуратура Польщі у травні 2017 року. На більшості зразків ними було виявлено сліди речовин, використовуваних для виробництва різного роду вибухівок – тротилу та інших компонентів.

У листопаді 2016 року в Польщі оприлюднили реконструкцію останніх 8 секунд польоту літака Качинського (відео) під назвою «Як загинув президент Республіки Польща». Над 20-хвилинною реконструкцією останніх секунд польоту урядового літака, який 10 квітня 2010 року розбився під Смоленськом працювало кілька десятків міжнародних експертів майже чотири роки. У фільмі використано, зокрема, дані з датчиків польоту Ту-154М, а також аналіз уламків і того, яким чином їх було розкидано,- зазначають експерти.

Відео було створене під керівництвом міністра національної оборони Польщі Антоні Мацеревича комісією Сейму з розслідування причин катастрофи Ту-154М.

З реконструкції слідує, що центральна і передня частини літака після вибуху вдарилися об землю шасі. Це відповідає висновкам експертів, які вони зробили після ексгумації президентського подружжя. Відповідно до них, та частина літака, де був розташований президентський салон, впала на землю, власне, на шасі.

«Це не звичайна анімація. Це точна реконструкція подій 10 квітня 2010 року, яка ґрунтується на фактах, беззаперечних даних та на аналізі найліпших спеціалістів. Цей фільм є результатом чотирирічних зусиль експертів парламентської групи», – розповів часопису Gazeta Polska Антоні Мацеревич (див. відео):

У матеріалах польської кримінальної справи є свідчення понад сотні прямих очевидців, котрі бачили або чули ВИБУХ, який пролунав на літаку в повітрі. Потім на місці падіння літака свідки чули постріли, заявив голова слідчої комісії МО Польщі з розслідування авіакатастрофи Ту-154 Антоній Мацеревич.

Поляки, які залишились живими, були застрелені групою «зачищення» ФСБ Росії, що підтверджується відеозаписом, викладеним в інтернеті (експертна версія 2 хв. 50 сек.), відзнятим на мобільний телефон через декілька хвилин після падіння літака, ще до приїзду пожежників (так званий «фільм Андрія Мендерія»).

За даними американських журналістів, ЦРУ підтвердило, що спецгрупа ФСБ Росії добивала поляків, що вижили після падіння президентського літака, який був підірваний в повітрі.

На відео видно, як три силуети (двоє в темному одязі, один у помаранчевому, як рятувальник), добивають живих людей біля уламків літака, як одна людина вистрибує з носової частини. Чути фрази польською і російською мовами, чоловічими і жіночими голосами. Комп’ютерні фахівці зробили точний аудіоаналіз відео, завдяки якому можна розібрати всі слова і фрази. Також були досліджені відеокадри: немає жодних сумнівів — люди, які вижили після катастрофи літака, є поляками, яких розстрілювали з близької відстані, майже впритул.

Генпрокурор Польщі Анджей Шеремет заявив, що відео є справжнім, монтажу не піддавалося, автора відео допитали слідчі. Технічні спеціалісти звертають увагу на те, що на відео зафіксований дим від уламків літака, які горять, а не туман.

Протягом хвилини відеозапису чути такі слова і звуки польською: «Заспокойся!». «Дивись йому в очі!». «Дай пістолет». «Заспокойся!». «О, Господи!».

І російською: «Всіх їх!». «Убий їх!». «Оточуй його!». «Заходь навколо!». «Він тікає!».

Після цього знову чути фрази польською: «Не вбивайте нас!». «Не вбивайте нас!». «О, Боже!». Господи, що це?».

І знову російською: «Стріляй!» (чути звук від перезаряджання пістолета і постріл). Лунає сміх тих, хто розмовляв російською. І знову російськомовні голоси: «Змінились плани — назад!».«Всі назад!». «Швидше!» (лунають постріли).

Експерти зазначають, що саме це відео є одним із головних доказів спланованого теракту проти президента Леха Качинського, який перебував на борту літака разом із делегацією. За повідомленням ЗМІ, автора відео убили. Результати розслідування не відомі.

Підтвердженням розстрілу поляків також є фото однієї з жертв невідомого автора. На фото показано тіло (Piort N), яке можна ідентифікувати без аналізу ДНК. Знімок був зроблений о 14:50 за московським часом 10 квітня 2010 року. В очі кидається рана голови, а саме отвір на вході і виході кулі. Вбитий лежав на лівому боці, одягнутий у світлу сорочку з довгими рукавами (вірогідніше за все, це був член екіпажу літака).

Фото дослідив відомий американський патологоанатом Вінсент Ді Майо, який спеціалізується на вогнепальних пораненнях. У своєму експертному висновку від 27 листопада 2014 року Ді Майо зазначає: «Пошкодження задньої частини голови, вірогідно, викликане вогнепальним пораненням. Кривавий слід означає, що рани були зроблені, коли людина була ще жива».

Необхідно, щоб Польща поставила у Раді безпеки ООН питання про створення міжнародного трибуналу для притягнення до відповідальності осіб, винних у знищенні польського літака Ту-154М з президентом Лехом Качинським і загибелі 96 людей.

Фото на головній: група провідних міжнародних експертів у сфері літакобудування та авіаційних катастроф декількох країн світу, які входили до складу слідчої комісії польського Сейму з встановлення причин катастрофи польського літака Ту-154 на основі фото уламків літака, розкиданих на території, змоделювала його руйнацію в повітрі, падіння уламків літака на землю і показала це на схемі.

Джерело "Український Репортер"