Їжте самі ваших хробаків: чи лічать українцям китайські личинки в шоколаді?
Як відомо, китайці їдять все підряд, кого спіймав, тому і радий. а для харчової реклами можна оголосити себе гурманами, та легко втягнути нерозбірливого споживача в оману. Новий десерт, який з'явився в деяких торгових закладах Київа, називають експериментом для тих, хто не боїться вийти за межі звичного, і тут не посперечаєшся - деяка сміливість буде у нагоді. Йдеться про шоколадний батончик "Жуколад" зі смаженими зофобасами, який викликав шквал суперечок - одні хвалять сміливість ідеї, інші обурюються експериментами на дітях.
***
Більш детально у матеріалі
"У київських магазинах та ресторанах зʼявився шоколад, який спровокував справжні битви у соцмережах між прихильниками “чогось новенького” та захисниками “традиційних продуктів”. Куди там дубайському шоколаду, що страв трендом у 2024-му завдяки TikTok - навколо личинок в шоколаді під назвою “Жуколад” точаться грандіозні суперечки. З огляду на те, що розробники незвичного десерту відразу назвали його провокацією, можна констатувати, що вона цілком вдалася.
Київські Milk Bar, мережі мультимаркетів “Аврора” та ресторанів кафе “Китайський привіт” обʼєднались, щоб створити щось справді незвичне. Результатом цієї колаборації став батончик “Жуколад” із смаженими зофобасами, які є традиційною складовою меню в Азії. У складі десерту, крім личинок, які за свідченнями тих, хто вже куштував, додають “чудового хрускоту”, також арахісова паста, катаїфі - тонка хрустка локшина, темна шоколадна глазур, цукор, какао, лактоза, соєвий лецитин та ароматизатори.
Втім, факт, що солодощі з личинками потрапили на полиці саме напередодні Геловіна, не випадковий. Учасники колаборації називають його “вау-продуктом”, що має дивувати. І маркетинговий хід спрацював - здивування трапилося своєчасно - недарма батьки почали масово обговорювати, чи безпечно таке купувати, адже саме діти часто пробують новинки першими, або хочуть “щось страшне” до цього свята.
Та й задумана провокація цілком реалізована, адже в соцмережах спалахнув шквал суперечок. Коментатори, які підтримали ідею, порівнюють зофобасів із креветками й заспокоюють, що це просто білок, тільки у новому вигляді. Ті, хто вже скуштував новинку, присягаються, що на смак батончик точно як “Мілка з арахісом”. Бувають і ситуації, коли батончик з цікавості купують жінки, а ось “хрумтіти” личинками потім доводиться їхнім чоловікам, які не бояться “хробаків”.
Противники батончика, зі свого боку, бояться і кажуть інше. Від повного несприйняття "їжте самі ваших хробаків" до численних питань щодо якості й походження личинок. Де вони вирощені? Чи не є вони носіями паразитів? Чи не зашкодить панцир слизовій дитини? Дехто вбачає в цьому навіть моральну деградацію та нездорове захоплення чужими для українців святами. А хтось впевнений, що все це заговір виробників, і таким чином “нас привчають їсти червʼяків під виглядом турботи про екологію”.
Втім, хто б там що не думав, ще до 20 листопада “Жуколад” продаватиметься в київських та львівських магазинах мережі “Аврора” та ресторанах “Китайський привіт”. Коштує 49 гривень, кількість обмежена, і, судячи з коментарів, розбирають його швидко - хай навіть не всі наважуються з’їсти саму личинку. Загалом батончик викликав у суспільстві саме те, на що й розраховували автори - “фу, клас” , як вони самі це назвали, адже гастропровокація точно не залишила нікого байдужим".
Журналіст Олена Нікітіна
Джерело " Іннформатор"